sorularım var (özellikle tarihçiye) bir bakar mısınız LÜTFEN
ebrar iyi açıklamış ama ben de bi şeyler ekleyi m.. ekleme den evvel bir örnek vereyi m övünüp iftiha r ettiğimiz ecdadımız Osmanlı dan..
Osmanlı da devlet, yeryüzüne Allah ın kelamını yaymak ve bu ahkaml a insanl arı yönetmek için vardır. Bu gaye ve yüce dava için her engeli aşarlar, bunu
engell eyebil ecek her ne olursa olsun onu ortada n kaldırırlar ve kaldırmışlardıda. Bu engel bir haçlı ordusu veya bir isyancı vali veya bir eşkiya sürüsü
veyahu t da bir şehzade olabil irdi.. bu engell erin hepsin i kılıcla ortada n kaldırmışlardı. şimdi burda dikakt inizi çekmek istediğim şey şehzadelerin yani
kardeşlerin katli. . Ordu ile savaşılır, haktır, halka zulmed en eşkıya ile savaşılır, haktır, isyan eden vali ile savaşılır bu da haktır.. peki sorarım size kardeş
neden katled ilir? bu kardeşte müslüman değil midir? şimdi bu sorula rı burda askıda bırakıp bi olayı hatırlayalım olayda n sonra bu sorula ra cevap vereli m.
Malumd urki cem olayını bilirs iniz.. Fatih in oğullarından biridi r Cem, diğeri de Bayezi d. Fatih in vefatıyla Bayezi d tahta çıkmış ve padişah olmuştur. kardeşi cem ise bunu kabul etmeyi p onunla savaşa girmiştir, anadol uda yapılan bu ilk savaşta kimler birbir ine kılıç çekmişti? her iki taraft a müslüman olan Osmanlı askerl eri.. ve bu savaşta cem geri kaçtı.. bayezi d ona vazgec mesini söledi ama cem saltan at davasından vazgec medi ve tekrar konyad a savaşa girdil er ve yine akan kan müslüman kanı oldu. tekrar cem geri çekildi,, bayezi d onun Kudus te oturma sını istedi ve senede hayli yüklü bir para vereceğini söledi ama cem bunu da kabul etmedi ve bu seferd e rodos şövalyeleriyle anlaşarak rodos a gecti, gectiği gibi pişman da oldu ama bu pişmanlık yaptığı bu devasa hatayı telafi etmiyo rdu. cem in rodos a ve ordand a papalığın eline gecmes i çok büyük bir diplom asiye yol açtı, Osmanlı nın avrupa ya olan tüm seferl eri durdu(tek istisn ası boğdan seferi dir) papalığın ve haçlı zihniy etinin eli Osmanlıya karşı güclenmiş oldu.
Şimdi bu olay netice sinde defala rca müslüman kanı akmış oldu hemde yine müslüman eliyle .. Avrupa ya yapılan seferl er yani cihad yani ilayı kelime tullah durdu. . bunun maddi getiri leri olamadğı gibi manevi getiri leri, İslam dinini n yayılması ve insanl arın islaml a şereflendirilmesi ve Allah ın kanunu yla yönetilmesi durmuş oldu, yani yukard a yazmış olduğumuz devlet in var olma sebebi ortada n kalkmış oldu. işte bunlar a bir kişi sebeb olmuştu. bu engeli bir kişi çıkarmıştı ve bu engel kaldırılmalıydı ve öyle bir sistem le kaldırılmalıydıki bir daha devlet böyle bir engell e karşılaşmasın.. nihaye tinde Osmanlı devlet adamla rı Alimle r Müderrisler ve Şeyhülislam bir fetva verdil er, devlet in selame ti için kardeş katli vacipt ir.. buna isyan eden etmeye n hepsi dahild ir, çünkü ilk başta saltan atta gözü olmaya n kardeşlerinde devlet adamla rı tarafından kışkırtılıp buna yelten meleri çokça görülmüş vakadır. Niteki m yavuz da bayezi dde bunu uygula mışlardır ve yavuz kardeşlerinin ölümü üzerine ağlamış ve fakirl ere himmet dağıtmıştır.. şimdi geleli m neden bunları anlattım ?
Şİmdi dinimi zde insan öldürmek büyük gunahl ardan biridi r, ancak yukard a gecen olayda n dolayı bu insanı yani kardeşi öldürmek caiz görülmüştür, yani Osmanlı devlet imiz bir kebair e caiz demiştir ve evliya hukmun de olan padişahlarda bunu üzülerekte olsa uygula mışlardır.. aksi halde o bir kişi yüzünden görüldüğü gibi müslüman kanı müslüman eliyle akmış avrupa ya seferl er durara k islam yayılamamış cihad edilem emişti, binler ce insanın islaml a şereflenmesine engel olunmuştu.. demekk i yerine duruma göre bir kebair içtihad ile caiz olabil mekted ir. sebebl erinid e yazdık..
bu gun ülkemizde tüm strate jik noktal ar sabeta istler ve masonl arca tutulm uş, üst düzey bürokratlar mason, paşaların birçoğu yahudi asıllı ve mason, hukuk divanl arının uyeler i, en üst düzey hukukçular ve yök yönetim kurulu mason veya sabeta ist islam düşmanları.. şimdi bunlar bu noktal arı tutmuş ve devlet i(hükümeti demiyo rum, devlet ayrıdır hukume t ayrı) anti islami bir şekilde kullan maktal ar.
bizim yapmamız gereke n ise okul okuyar ak bunların yerine bizim yani bu ülkenin asıl sahipl erinin gecmes i.. çünkü bu toprak lar bin yıldır başı kapalıların toprak larıdır şimdi ne olmuşki başı kapalılar okula giremi yor? işte bunun sebebi bu masonl ar bu sabeta istler bu misyon erler. . bizim onların yerine gecmek ve bu engeli kaldırmak için okul okumamız lazım bu devrde bizim ülkemizde bu düzeni değiştirmek için okul okumak cihaddır.
Görüldüğü üzere islamın yaşanması yayılması için 7 büyük gunaht an biri olan adam öldürmek dahi caiz görülmüş, bu düzeni değiştirmek, islami bir eğitim ortamı sağlayabilmek için neden başı açık okunma sın.. bu sadece halis niyet ister, eğer kızımız "univer siyete gideyi m okumuş hayırlı bir kısmet buluru m" düşüncesiyle başını açıp okula gidiyo rsa bu haramdır. ama bu düzeni değiştirmek için çabalıyor ve bu yüzden okumak bi yerler e gelmek islamın sesi olmak istiyo rsa başını açıp okumasından dolayı Rahman olan Allah ım ona gunah yazmay acaktır. Niteki m amelle r niyetl ere göredir, islam için niyeti güzel olarak ecdadımız buyuk gunahl ardan birine cevaz vermiş, bizde bunu kıyas ederek islam için buna cevaz verebi lmeliy iz..ki başörtüsü 7 kebair gunaht an biri de değil.. niteki m bu gun merih in dediği gibi perukl a veya geniş bol şapkalarla başını örterek okuyan lar var. ve ebrarın dediği gibi, başımızı kuma gömersek ve masonl arın sistem i değiştirmesini bekler sek daha çooooookk bekler iz, zaten bu çarpık sistem i kuranl ar onlar bunu kendi elleri yle hiç değiştirirlermi? biz bunu değiştirmelerini bekles ek safdil lik etmekt en başka bişey etmiş olmayız..
Ben böyle şuursuzca açın başınızı okuyun demiyo rum,benim kastet tiğim şekilde okuyan yani İslamın ihyası için çarpık düzeni değiştirmek için insanl arın daha islami ortaml arda yaşayabilmesi için ilerde okula girerk en başlarını açmak zorund a kalmam aları için islamın yayılması ve yaşanmasına destek olmak için okuyup rütbe sahibi olup bu mason ve sabeta istler in yerler ini alıp düzeni değiştirmeye niyetl i olan kızlardır benim kastet tikler im.. tam olarak bu niyetl e okuyan kızları seçse melekl er zaten kooca türkiyede 500 tane ya vardır ya yoktur,, yoksa ben meslek edinme k ve para kazanm ak için başların açılıp okunma sına karşıyım, univde tahsil li kısmet buluru m düşüncesiyle başların açılıp okunma sına da karşıyım, sadece ilm tahsil etmek için başların açılıp okunma sına da karşıyım..lakin ilim okula gitmed en de tahsil edileb ilir.
Şimdi bir kız düşünelim, iyi ihlaslı halis bir niyetl e, okumak söz sahibi olmak ve islamın ihyası için elinde n geleni yapmak istiyo r olsun. bu kızcağız üniversite kazansın üzülerek de olsa başını açsın ve okulun u bu şekilde bitirs in. okulda n mezun olunca bir kız koleji nde işe başlasın ve 30 tane gencec ik körpe zihini n öğretmenliğini üstlensin.(sınıf öğretmeni olduğunu düşünelim) bu kızımız okul saatle ri süresince 5 sene bu genc zihinl erle birlik te olsun. haliyl e, duruşuyla, konuşmasıyla, müsbet düşünceleriyle, hal ve hareke tleriy le olayla ra getird iği inançlı yoruml arla bu 30 kişiyi islam ahlakına uygun yetiştirsin. ve emekli olana kadar bu kızımızın bu şekilde insanl ar yetiştirdiğini düşünelim 30 sene de emekli olsa bu ortala ma 30 kişilik sınıf desek 180 kişiyi imanlı ahlaklı müsbet yetiştirdi demekt ir,(bunu yapama mış olsa dahi komuni st bir öğretmenin bu 180 kişiyi bozmasına engel oldu demekt ir) bu yetiştirdiği 180 kişide diğer insanl ara siraye t edecek lerdir ve bu kızımızın vesile olduğu hayırlar saymak la bitmey ecekti r. şimdi sorarım size, ahir zamand a böyle bir hizmet yapan insanl arın islami yetişmesine sebeb olan bunca hayra vesile olan belki onlarc a kişinin imanını kurtar an bir kulunu n saçı göründü diye Allah o kulunu cehenn em azabıyla azapla ndırır mı? eğer azapla ndırır dersen iz Allah ın, en başta Rahman ve Rahim isimle rini küçük görmüş olursu nuz.. HALİS NİYETLERLE yapılan işlerin yüce Rabbim iz tarafından affedi leceğini zanned iyorum , Allah u teala da "ben kulumu n zannı üzereyim" buyuru yor..
Ben diyoru mki okuyab ilen bayan okuyup üst düzey hukukçu olsun, danıştayın yüksek mahkem enin kadros una girsin anayas a mahkem esinin hakiml eirnde n olsun ve seküler işlere izin vermes in, dini işlere ve dini yayma yaşatma çabalarına engel olacak hukuml er çıkarmasın, hukume tin dini uygula malarını veto etmesi n durdur masın baş örtüsü yasağının hukukt a yeri olmadığını ordan söylesin ve uygula tsın..
Siz de diyece ksiniz ki,, kadın içtihad edemez kadın hakim olmaz.
Şimdi kimin dediğinde İslam alemi daha fayda görüyor? eliniz i vicdanınıza koyun siz karar verin. .
_________________________________________________bu yazınız konmustuve buna birtakım cevaplar verildi
basta sizin gibi düşünürken şimdi kafam karısmadı desem
yalan olur ^o)