ashabulyemin
Member
S.a
Değerli ihvanımız
Efendimiz[sav]nin doğum gününün nisan ayının ortalarına taşınmasıyla Paskalya yortusuyla pesah bayramının bir arada kutlanması!!!sağlanmıştır.
Efendimiz[sav]nin veladetini 10/11 rebi-ül evvel de ehl-i sünnet kuralları dahilinde kutladık
Yapılan bu uygulamaya hicri takvimle gregoryen takvimi arasındaki 10-11 gün fark bahane edilerek kılıf bulunuyor
Hayır hicretin önemini bilmeyenin Efendimiz[sav]nin doğumunu kutlamak ne haddine düşer.Gregoryen takvimini dini hayatımıza sokmak isteyen zihniyet yarın bayramları diğer kandilleri ortaya koyacaktır
Bizler Efendimiz[sav]yi bir gün haftaya değil yaşadığımız her ana sığdırmanın mğcadelesini veriyoruz
Bu tür uygulama sadece kotolik mezhebinde azizler takviminde bulunur bunu kabul etmenin mümkünü yoktur.
Sialerin bu niyetle papaz takvimine uyarak ehl-i sünnet hadis ve Peygamber düşmanları tarafından diyanet ve belediyelerin umdelerinde gerçekleştirilmek istenen alternatif bir kutlamayı desteklemeniz bi'dat ile ilgili hadisleri akla getirmektedir
Bayındırın islamoğlunun ve diğer şii ve vahhabi görüşlü kişilerin bu işi üstlenmesi manidardır
Değerli ihvanımız
Efendimiz[sav]nin doğum gününün nisan ayının ortalarına taşınmasıyla Paskalya yortusuyla pesah bayramının bir arada kutlanması!!!sağlanmıştır.
Efendimiz[sav]nin veladetini 10/11 rebi-ül evvel de ehl-i sünnet kuralları dahilinde kutladık
Yapılan bu uygulamaya hicri takvimle gregoryen takvimi arasındaki 10-11 gün fark bahane edilerek kılıf bulunuyor
Hayır hicretin önemini bilmeyenin Efendimiz[sav]nin doğumunu kutlamak ne haddine düşer.Gregoryen takvimini dini hayatımıza sokmak isteyen zihniyet yarın bayramları diğer kandilleri ortaya koyacaktır
Bizler Efendimiz[sav]yi bir gün haftaya değil yaşadığımız her ana sığdırmanın mğcadelesini veriyoruz
Bu tür uygulama sadece kotolik mezhebinde azizler takviminde bulunur bunu kabul etmenin mümkünü yoktur.
Sialerin bu niyetle papaz takvimine uyarak ehl-i sünnet hadis ve Peygamber düşmanları tarafından diyanet ve belediyelerin umdelerinde gerçekleştirilmek istenen alternatif bir kutlamayı desteklemeniz bi'dat ile ilgili hadisleri akla getirmektedir
Bayındırın islamoğlunun ve diğer şii ve vahhabi görüşlü kişilerin bu işi üstlenmesi manidardır