Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Risale Analiz ve Çalışmalar
Lahika Analizi
Lahika Analizi 39: Kastamonu Lahikasi 21.Mektup
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="ABDULLAH4" data-source="post: 349696" data-attributes="member: 1004566"><p><span style="font-size: 12px"><strong><span style="color: #006400">"Üç inkılab-ı azimin ayrı ayrı zamanlarına tetabuk ve tevafuklarıdır..." Üstad 1506, 1507 tarihlerinden de bahsediyor. Bu cümleleri ve işaret edilen olaylar hakkında bilgi verir misiniz? </span></strong></span></p><p></p><p> </p><p> 1506 tarihine kadar iman ve İslam hakikatleri, galip bir şekilde devam edecektir.1506 tarihinde ise büyük bir fikri ve toplumsal dönüşme olacak, iman ve İslam galibiyetten mağlubiyete girecek ve eski siyasi ve askeri gücünü kaybedip perde altında gizli hizmete başlayacak. Bu fikri ve toplumsal dönüşüm muhtemelen küfür ve inkarın yeni bir tarzı veya suret değiştirmiş bir şekli olacaktır.</p><p></p><p> Nasıl ki, Osmanlının yıkılması ile İslam ve iman hakikatleri tamamen yok olmasa da gayet zayıf bir duruma düştü ise, aynı şekilde inkar ve fitne cereyanları 1506 tarihinde yeniden dünyayı tesiri altına alacaktır. Lenin, Mao, Süfyan gibi deccaller o zamanda da hortlayacak, değişik frekanslarla küfür ve inkarı tekrar dünyaya yayacaklar. Ve küfür bir nevi umumileşip kıyametin kopmasına fetva çıkaracaklardır.</p><p></p><p> Geçmişte Karun’un mal düşkünlüğü şimdi kapitalizm şeklinde nasıl devam ediyor ise, şimdiki materyalist fikirler, gelecekte de başka isim ve frekans ile tekrar sahneye çıkacaklardır. Bizim o fikri akımları teferruatı ile bilmemiz mümkün değildir, ama Üstat bazı emare ve işaretlerini bize takdim etmiş.</p><p></p><p>İman ve küfür cereyanı asla tamamı ile yok olmaz, imtihan bunu iktiza ediyor. Ama bazen iman galip olur, küfür ise inceleşir ama kopmaz, bazen de küfür galip gelir, iman incelir ama kopmaz. </p><p></p><p> Bu cereyan 1542 ye kadar yükselerek devam edecek. En sonunda mutlak bir galibiyete varacaklardır. Bu süreç içinde iman ve Kur'an fedaileri çok zayıf ve perde altında iman ve Kur'an hakikatlerini devam ettirecekler. Ama Üstad'ın işaretinden 1542'de çok dehşetli bir fitnenin bu mübarek taifeye büyük bir sıkıntı vermesi muhtemeldir.</p><p> Zaten 1542'den üç yıl sonra 1545'de kafirlerin başında kıyamet bomba gibi patlayacaktır.</p><p></p><p> Üstad'ın şu ifadeleri buna işaret ediyor:<p style="margin-left: 20px"><strong>"Diğer bir tevili şudur ki: Kıyamet kopmasının dehşetini görmemek için, mü'minlerin ruhları bir parça evvel kabzedilir. Kıyamet kâfirlerin başlarında patlar."</strong>(1)</p> <p style="margin-left: 20px"></p><p> (1) bk. Şualar, Beşinci Şua, İkinci Makam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ABDULLAH4, post: 349696, member: 1004566"] [SIZE=3][B][COLOR=#006400]"Üç inkılab-ı azimin ayrı ayrı zamanlarına tetabuk ve tevafuklarıdır..." Üstad 1506, 1507 tarihlerinden de bahsediyor. Bu cümleleri ve işaret edilen olaylar hakkında bilgi verir misiniz? [/COLOR][/B][/SIZE] 1506 tarihine kadar iman ve İslam hakikatleri, galip bir şekilde devam edecektir.1506 tarihinde ise büyük bir fikri ve toplumsal dönüşme olacak, iman ve İslam galibiyetten mağlubiyete girecek ve eski siyasi ve askeri gücünü kaybedip perde altında gizli hizmete başlayacak. Bu fikri ve toplumsal dönüşüm muhtemelen küfür ve inkarın yeni bir tarzı veya suret değiştirmiş bir şekli olacaktır. Nasıl ki, Osmanlının yıkılması ile İslam ve iman hakikatleri tamamen yok olmasa da gayet zayıf bir duruma düştü ise, aynı şekilde inkar ve fitne cereyanları 1506 tarihinde yeniden dünyayı tesiri altına alacaktır. Lenin, Mao, Süfyan gibi deccaller o zamanda da hortlayacak, değişik frekanslarla küfür ve inkarı tekrar dünyaya yayacaklar. Ve küfür bir nevi umumileşip kıyametin kopmasına fetva çıkaracaklardır. Geçmişte Karun’un mal düşkünlüğü şimdi kapitalizm şeklinde nasıl devam ediyor ise, şimdiki materyalist fikirler, gelecekte de başka isim ve frekans ile tekrar sahneye çıkacaklardır. Bizim o fikri akımları teferruatı ile bilmemiz mümkün değildir, ama Üstat bazı emare ve işaretlerini bize takdim etmiş. İman ve küfür cereyanı asla tamamı ile yok olmaz, imtihan bunu iktiza ediyor. Ama bazen iman galip olur, küfür ise inceleşir ama kopmaz, bazen de küfür galip gelir, iman incelir ama kopmaz. Bu cereyan 1542 ye kadar yükselerek devam edecek. En sonunda mutlak bir galibiyete varacaklardır. Bu süreç içinde iman ve Kur'an fedaileri çok zayıf ve perde altında iman ve Kur'an hakikatlerini devam ettirecekler. Ama Üstad'ın işaretinden 1542'de çok dehşetli bir fitnenin bu mübarek taifeye büyük bir sıkıntı vermesi muhtemeldir. Zaten 1542'den üç yıl sonra 1545'de kafirlerin başında kıyamet bomba gibi patlayacaktır. Üstad'ın şu ifadeleri buna işaret ediyor:[INDENT][B]"Diğer bir tevili şudur ki: Kıyamet kopmasının dehşetini görmemek için, mü'minlerin ruhları bir parça evvel kabzedilir. Kıyamet kâfirlerin başlarında patlar."[/B](1) [/INDENT] (1) bk. Şualar, Beşinci Şua, İkinci Makam. [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Risale Analiz ve Çalışmalar
Lahika Analizi
Lahika Analizi 39: Kastamonu Lahikasi 21.Mektup
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst