Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Risale-i Nur ve Nur Cemaati
Risale-i Nur'a Yardımcı Kaynaklar - Görüş ve Tavsi
KASTAMONU LÂHİKASI’NDAN NE ÖĞRENİLİR ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="hasret" data-source="post: 73531" data-attributes="member: 3226"><p>Diğer taraft an da, ‘lâhikalar’ arasında da bir farklılık göze çarpar. Barla Lâhikası, Risale-i Nur’un ilk yazıldığı döneme aittir ve bir imanî tecdid hareke tinin nasıl zemind e kök salmay a başladığını anlama mıza imkân sağlar. Kastam onu Lâhikası, büyük kısmı İkinci Dünya Savaşı şartlarında veya savaşın hemen öncesinde yazılmış mektup lar olarak, dünyevî şartların ağırlaştığı bir zemind e bir iman hizmet inin ‘dünyevîlik’ gailes ini aşarak nasıl filizl endiğini gösterir. Emirdağ Lâhikası ise, bu hizmet in dallanıp çiçeğe durma vaktin de yaşadığı sınanmaları aşabilmek için gerekl i ölçüleri mü’minler e gösterir. </p><p>Bu bakımdan, ‘lâhikalar’ın her üçü de birbir ini tamaml ayıcı niteli ktedir ve her biri bütün içinde müstakil bir yere sahipt ir. Buna karşılık, ‘sekülarizm’in, yani dünyevîliğin bir bakıma ‘modern ite’nin diğer adı olduğu dikkat e alınırsa, mü’minler in dünyevîlik yönünden gelen sınanmalara her daim maruz kaldığı şu çağda Kastam onu Lâhikası, özel bir yer taşımaktadır. </p><p></p><p>Bu kısmı ilk defa duyuyorum,Allah razı olsun.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hasret, post: 73531, member: 3226"] Diğer taraft an da, ‘lâhikalar’ arasında da bir farklılık göze çarpar. Barla Lâhikası, Risale-i Nur’un ilk yazıldığı döneme aittir ve bir imanî tecdid hareke tinin nasıl zemind e kök salmay a başladığını anlama mıza imkân sağlar. Kastam onu Lâhikası, büyük kısmı İkinci Dünya Savaşı şartlarında veya savaşın hemen öncesinde yazılmış mektup lar olarak, dünyevî şartların ağırlaştığı bir zemind e bir iman hizmet inin ‘dünyevîlik’ gailes ini aşarak nasıl filizl endiğini gösterir. Emirdağ Lâhikası ise, bu hizmet in dallanıp çiçeğe durma vaktin de yaşadığı sınanmaları aşabilmek için gerekl i ölçüleri mü’minler e gösterir. Bu bakımdan, ‘lâhikalar’ın her üçü de birbir ini tamaml ayıcı niteli ktedir ve her biri bütün içinde müstakil bir yere sahipt ir. Buna karşılık, ‘sekülarizm’in, yani dünyevîliğin bir bakıma ‘modern ite’nin diğer adı olduğu dikkat e alınırsa, mü’minler in dünyevîlik yönünden gelen sınanmalara her daim maruz kaldığı şu çağda Kastam onu Lâhikası, özel bir yer taşımaktadır. Bu kısmı ilk defa duyuyorum,Allah razı olsun. [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Bediüzzaman Said Nursi ve Risale-i Nur Cemaati
Risale-i Nur ve Nur Cemaati
Risale-i Nur'a Yardımcı Kaynaklar - Görüş ve Tavsi
KASTAMONU LÂHİKASI’NDAN NE ÖĞRENİLİR ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst