Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Blog
Neler yeni
Yeni mesajlar
Son aktiviteler
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Install the app
Yükle
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Genel ve Güncel Haberler
İzmir Dikkat Eksikliği - Hiperaktivite Merkezi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap cer
Mesaj
<blockquote data-quote="saygýnnlp35" data-source="post: 533047" data-attributes="member: 1038582"><p><span style="color: #333333">Aslında onlar hep vardı ama biz onları şimdi daha çok konuşur olduk. Pek çoğu yıllarını ‘başarısız öğrenci’ damgasıyla geçirdi ve belki de eğitim hayatını hiçbir zaman sevemedi. </span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu, çocukken tedavi edilmediğinde 60% oranında yetişkinlikte toparlanma gösterse de pek çok kişi hayatı boyunca bu problemle yaşamaya ve ‘mağdur’ olarak kalmaya devam ediyor.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu, aslında okul öncesi dönemde sinyallerini vermeye başlasa da okul hayatıyla birlikte derslerde oturmak ve öğrenmek zorunda kalan çocuk problem yaşamaya başlar.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Normal bireylerde dikkat mekanizması otomatik olarak devreye girer. Fakat dikkat eksikliği yaşayan çocuklarda bu mekanizma farklı işler. Beynin dikkat ve öğrenme bölgesi olan frontal loblarındaki nöronlar yeterince aktive değildir. Bu yüzden dikkatleri dalgalıdır ve öğrenme ortamlarında tutarsız performans gösterirler. </span></p><p><span style="color: #333333">Öğretmenleri ve ebeveynleri ‘bilerek’ yaptığını, istediğinde yapabildiğini söyleseler de aslında istemsiz olarak dikkatlerini kontrol etmekte güçlük yaşarlar.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Okulda en tipik belirtileri;</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Elleri, ayakları kıpır kıpırdır,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Derste kalkar, dolaşırlar,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Çok konuşurlar,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Sırasını bekleme güçlüğü yaşarlar, dürtüseldirler,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• İlgileri çabuk dağılır,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Unutkandırlar,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Dinlemiyormuş gibi görünürler.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Dikkat eksikliği yaşayan çocuklarda okul sorunları, öğrenme bozuklukları, davranış bozuklukları, karşıt olma/ karşıt gelme bozukluğu ve arkadaşlarıyla uyum problemi sıklıkla görülür. Bu çocuklarda öfke kontrolü problemi de yaşandığından anne babalarını epey zorlar tükenmiş duygusu yaşatırlar.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Yaşadıkları problemler;</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Düzenli, programlı çalışamazlar. Organize değildirler,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Uzun süreli ödevlere sabır gösteremezler,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Dersleri sonuna kadar dinleyemezler,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Sabırla yazı yazamazlar,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Kitap okuyamazlar.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Zekâsının altında performans gösterirler,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Zamanı iyi kullanamazlar,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Özellikle test gibi sınavlarda yanlış okuyup yanlış yaparlar,</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Sıklıkla işlem hatası yaparlar.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>İzmir Dikkat Eksikliği Tedavisi - Hiperaktiviteye NASA Taktiği</strong></span></p><p><span style="color: #333333"><strong></strong></span></p><p><span style="color: #333333">Dikkat Eksikliği Hiperaktivite sorununa Dünyaca Ünlü Eğlenceli Çözüm</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Play Attention Nasa tarafından astronotların uçuş simülasyonları için geliştirilen bir alettir. Çocuklarda uygulandığında toplam 3 ayda gözle görünür bir değişiklik gözlenmektedir. </span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Bu çalışmada, çocuğun koluna takılan bir bileklik sayesinde, çocuğun dikkatini topladığı ve sürdürdüğü anlar oyunda görünmektedir. </span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Çocuk dikkatini oyuna verdiği müddetçe oyun ilerlemekte, çocuğun dikkati dağıldığı an oyun durmaktadır. Böylece çocuğun dikkati, hem çocuk hem psikolog tarafından bilgisayarda somut olarak gözlemlenebilmektedir. Bu oyun mouse tarafından değil, beyin dalgalarıyla kontrol edilir. "Oyun; dikkati geliştirirken, çocuğun birçok alanda gelişimini hızlandırabilmektedir.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">İzmir Play Attention'ın başarısını bilimsel araştırmalarla kanıtlamıştır. Amacı daha çok odaklanma, daha az kıpırdanma davranışlarını en aza indirmedir. Zayıf odaklanmadan dolayı DEHB 'li çocuklar sınavda zorlanıp akademik olarak başarılı olmayabilirler. Oysa ki konsantrasyon öğrenme için çok önemlidir. Odaklanma eksikliği kişinin bilgiyi yakalama, zihinde tutma becerisini azaltır ve okuldaki uyumu zorlaştırır.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">İzmir Play Attention düzenli bir şekilde uygulandığında dikkat eksikliği olan ya da hiperaktif çocuklarda değişime sebep vermektedir.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">İzmir Play Attention, sınıfta yada işyerinde mutlu ve başarılı olabilmek için gerekli becerileri geliştirir.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Başarısı bilimsel araştırmalarla kanıtlanmış olan program edu feed back teknolojisiyle geliştirilmiştir.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">İzmir Play Attention, 1996’dan beri A.B.D.’de 1000’den fazla okulda, on binlerce evde, öğrenme merkezlerinde, hastanelerde ve psikolojik danışmanlık ofislerinde kullanılan hiperaktivite ve dikkat eksikliğini iyileştirici bir program.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Sınıfta odaklanamayan, kıpırdanmaktan kendini alamayan, arkadaş edinemeyen veya dikkat eksikliği yaşayan çocuklara yönelik Play Attention, nedir ve nasıl işler ? Acaba, dikkatinizi şimdi görebilseydiniz, nasıl olurdu? </span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Uzmanlar, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu sorunuyla baş etmede NASA’da astronotların uçuş simülasyonları için kullanılan play attention yöntemini öneriyor.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Çocuklarda aşırı hareketlilik, dikkatsizlik ve isteklerini erteleyememek, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun en önemli belirtileri olarak sıralanıyor. Uzmanlar, sorunun zaman kaybetmeden kontrol altına alınması gerektiğini belirtiyor. Sorun, uygun eğitimsel yaklaşımlarla ele alınmadığında iş hayatından sosyal ilişkilere kadar tüm yaşamı olumsuz etkileyebilir. n</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>‘İzmir Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’ </strong>nun genellikle 7 yaşından önce başladığını ve kişinin hayatının genelini etkileyebilecek derecede önemli olduğunu belirten Uzman Psikolojik Danışman Cemal KONDU, “Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu olan çocuklar dikkatlerini toplamakta zorlanır. Bazıları davranışlarını düşünmeden gerçekleştirir ve fazla hareketlidir. Bazılarında ise dikkat eksikliği ve düşüncesiz davranışlar olmakla birlikte aşırı hareketlilik yoktur. Aslında her çocuk zaman zaman bu şekilde davranabilir fakat hiperaktif çocuklar hemen her zaman hareketlidir. Kendini kontrol etmek ellerinde değildir. Bu durum akademik başarılarını, sosyal ilişkilerini ve çevreye uyum sağlamalarını olumsuz yönde etkileyebilir” açıklamasını yaptı.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>‘HAREKETLİ ÇOCUK ZEKİDİR’ DEMEYİN UZMANA BAŞVURUN.,</strong></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Ailelerin “Hareketli çocuk zekidir, enerjisi fazla geliyordur, bırakın yapsın, büyüyünce düzelir” gibi yanlış inanışlara sahip olmasının hiper aktif çocuklara yardımı geciktirdiğini vurgulayan Cemal KONDU, şunları söyledi:</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">“Eğer ebeveynler, çocuklarını dikkatli bir şekilde takip eder ve onlardaki aşırı hareketlilik, dikkat eksikliği ve istekleri erteleyememek gibi belirtileri fark ettiklerinde bir uzman görüşü alırlarsa, sorunun çözümü yolunda çok önemli bir adım atmış olurlar. Sorunun fark edilmesinde ailelerin yanı sıra, sınıf öğretmenlerine de büyük rol düşüyor. Sırada bekleyememe, derste dikkatini yeteri kadar sürdürememe ve dürtüsel hareketlerini durduramama gibi davranışları, okul çağına gelen çocuklarda ilk fark edenler genellikle öğretmenleri oluyor.”</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">‘Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’nun tedavisinde kullanılan yöntemlerle ilgili bilgi veren Cemal KONDU, “NASA’da astronotların uçuş simülasyonları için geliştirilen ve kullanılan Play Attention yöntemiyle dikkat dağınıklığı ve hiperaktivitesi olan çocuklarda 3-4 aylık bir çalışma sonucunda olumlu değişimler gözlenebiliyor’’ diye konuştu.</span></p><p><span style="color: #333333"><strong></strong></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>BEYİN DALGALARIYLA KONTROL</strong></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Cemal KONDU, Play Attention uygulanması hakkında şu değerlendirmeyi yaptı: “Bu çalışmada, çocuğun başına takılan bir kask sayesinde beyin dalgaları bilgisayara iletilmekte ve oyunu yönlendirmektedir. Çocuk, dikkatini oyuna verdiği sürece oyun ilerlemekte ve belirlenen hedeflere ulaşılabilmektedir. Çocuğun dikkatinin dağıldığı anlarda oyun durmaktadır. Böylece çocuğun dikkati hem çocuk hem de eğitmen tarafından somut olarak bilgisayar ekranında gözlenebilmektedir. Uygulamanın içinde çeşitli dikkat alanlarına yönelik oyunlar bulunuyor. Bu oyunlar bir mouse ya da joystick ile değil sadece beyin dalgalarıyla kontrol edilebiliyor. Ve dikkati geliştirirken çocuğun hafıza geliştirme, görevleri zamanında yerine getirme, organize olma becerilerine de yardımcı oluyor. Play Attention bu egzersizleri çocuğu onu sıkmadan, yormadan, sevdirerek yaptırıyor.”</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Play Attention’ın düzenli bir şekilde uygulandığında dikkat eksikliği olan ya da hiperaktif çocuklarda yaşanabilecek değişimleri de aktaran Cemal KONDU, bunları şu şekilde sıraladı:</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">• Daha uzun süre dinleyebilme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Ev ödevlerini kendisi başlayıp sürdürebilme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Organize olma becerilerinde gelişme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Dürtüsellikte ve hareketlilikte azalma, </span></p><p><span style="color: #333333">• Başladığı işi bitirebilme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Kendini kontrol edebilme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Bellekte gelişme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Görsel organizasyonda gelişme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Davranışlardaki gelişmeye bağlı olarak arkadaş ilişkilerinde düzelme, </span></p><p><span style="color: #333333">• Kurallara uyma konusunda gelişme.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><a href="http://kisiselgelisim.gen.tr/Makaleler/kisisel-gelisim/izmir-hiperaktivite-ve-dikkat-bozuklugu-nasil-ilacsiz-tedavi-edilir-5651.aspx%20/" target="_blank">İzmir Dikkat Eksikliği Tedavisi</a></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><a href="http://www.kesfetkendini.com/Blog/dikkat/hiperaktivite-ve-dikkat-bozuklugu-nasil-ilacsiz-tedavi-edilir-21988/" target="_blank">İzmir Karşıyaka Dikkat Eksikliği Tedavisi</a></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>Saygın Coaching & Consulting ALSANCAK -GENEL MERKEZ İZMİR</strong></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Kıbrıs Şehitleri CAD No: 30 EBRU APARTMANI Daire: 11 Alsancak - İzmir</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Tel: 0232 4225954 Cep:0 535 6673224</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>Saygın C & C İZMİR Karşıyaka</strong></span></p><p><span style="color: #333333">Adres : 1732 Sokak No: 7 K:1 Karşıyaka / İZMİR</span></p><p><span style="color: #333333">TeL : 0(232) 369 50 81 - 0(532) 100 11 65</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>Saygın C & C Antalya Ofis</strong></span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">Tekelioğlu Cad. No:41 K:3 D:8 Muratpaşa, ANTALYA</span></p><p><span style="color: #333333">0(242) 323 73 15 - +90(505) 445 15 31</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333">İzmir dikkat eksikliği tedavi merkezleri, Dikkat eksikliği tedavi merkezleri İzmir, İzmir dikkat eksikliği tedavisi, dikkat eksikliği tedavisi İzmir, yetişkinlerde dikkat eksikliği tedavisi İzmir, İzmir yetişkinlerde dikkat eksikliği tedavisi, yetişkinlerde dikkat eksikliği tedavisi ne kadar sürer, İzmirde dikkat dağınıklığı, Play Attention İzmir, İzmir Play Attention, İzmir Play Attention cihazı, Play Attention cihazı İzmir , İzmir Play Attention eğitimi, Play Attention eğitimi İzmir, Play Attention fiyatı, İzmir play attention fiyat, play attention fiyat İzmir,İzmir play attention kullananlar, play attention kullananlar İzmir, İzmir play attention nereden alabilirim, play attention nereden alabilirim İzmir Play Attention nedir ile ilgili tüm bilgileri buradan takip edebilirisiniz.</span></p><p><span style="color: #333333"></span></p><p><span style="color: #333333"><strong>Benzer Konular:</strong></span></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #333333"><strong><a href="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17148-hiperaktivite-ve-dikkat-eksikligi-sendromu.html" target="_blank">Hiperaktivite ve Dikkat Eksikliği Sendromu</a></strong></span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #333333"><strong><a href="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17147-dikkat-eksikligi-hiperaktivite-bozuklugu-idemer.html" target="_blank">Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (İDEMER)</a></strong></span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #333333"><strong><a href="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17133-dikkat-eksikligi-ve-hiperaktif.html" target="_blank">Dikkat eksikliği ve Hiperaktif</a></strong></span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #333333"><strong><a href="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17132-kizlarda-dikkat-eksikligi-ve-hiperaktivite.html" target="_blank">Kızlarda Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite</a></strong></span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #333333"><strong><a href="http://www.yazilisorulari.org/egitim-ogretim-ogretmen-rehberlik-faaliyetleri/4254-dikkat-eksikligi-ve-ogrenme-bozukluklari.html" target="_blank">Dikkat Eksikliği ve Öğrenme Bozuklukları</a></strong></span></li> <li data-xf-list-type="ul"><span style="color: #333333"><strong></strong></span></li> </ul><p></p><p><span style="color: #333333"></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="saygýnnlp35, post: 533047, member: 1038582"] [COLOR=#333333]Aslında onlar hep vardı ama biz onları şimdi daha çok konuşur olduk. Pek çoğu yıllarını ‘başarısız öğrenci’ damgasıyla geçirdi ve belki de eğitim hayatını hiçbir zaman sevemedi. Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu, çocukken tedavi edilmediğinde 60% oranında yetişkinlikte toparlanma gösterse de pek çok kişi hayatı boyunca bu problemle yaşamaya ve ‘mağdur’ olarak kalmaya devam ediyor. Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu, aslında okul öncesi dönemde sinyallerini vermeye başlasa da okul hayatıyla birlikte derslerde oturmak ve öğrenmek zorunda kalan çocuk problem yaşamaya başlar. Normal bireylerde dikkat mekanizması otomatik olarak devreye girer. Fakat dikkat eksikliği yaşayan çocuklarda bu mekanizma farklı işler. Beynin dikkat ve öğrenme bölgesi olan frontal loblarındaki nöronlar yeterince aktive değildir. Bu yüzden dikkatleri dalgalıdır ve öğrenme ortamlarında tutarsız performans gösterirler. Öğretmenleri ve ebeveynleri ‘bilerek’ yaptığını, istediğinde yapabildiğini söyleseler de aslında istemsiz olarak dikkatlerini kontrol etmekte güçlük yaşarlar. Okulda en tipik belirtileri; • Elleri, ayakları kıpır kıpırdır, • Derste kalkar, dolaşırlar, • Çok konuşurlar, • Sırasını bekleme güçlüğü yaşarlar, dürtüseldirler, • İlgileri çabuk dağılır, • Unutkandırlar, • Dinlemiyormuş gibi görünürler. Dikkat eksikliği yaşayan çocuklarda okul sorunları, öğrenme bozuklukları, davranış bozuklukları, karşıt olma/ karşıt gelme bozukluğu ve arkadaşlarıyla uyum problemi sıklıkla görülür. Bu çocuklarda öfke kontrolü problemi de yaşandığından anne babalarını epey zorlar tükenmiş duygusu yaşatırlar. Yaşadıkları problemler; • Düzenli, programlı çalışamazlar. Organize değildirler, • Uzun süreli ödevlere sabır gösteremezler, • Dersleri sonuna kadar dinleyemezler, • Sabırla yazı yazamazlar, • Kitap okuyamazlar. • Zekâsının altında performans gösterirler, • Zamanı iyi kullanamazlar, • Özellikle test gibi sınavlarda yanlış okuyup yanlış yaparlar, • Sıklıkla işlem hatası yaparlar. [B]İzmir Dikkat Eksikliği Tedavisi - Hiperaktiviteye NASA Taktiği [/B] Dikkat Eksikliği Hiperaktivite sorununa Dünyaca Ünlü Eğlenceli Çözüm Play Attention Nasa tarafından astronotların uçuş simülasyonları için geliştirilen bir alettir. Çocuklarda uygulandığında toplam 3 ayda gözle görünür bir değişiklik gözlenmektedir. Bu çalışmada, çocuğun koluna takılan bir bileklik sayesinde, çocuğun dikkatini topladığı ve sürdürdüğü anlar oyunda görünmektedir. Çocuk dikkatini oyuna verdiği müddetçe oyun ilerlemekte, çocuğun dikkati dağıldığı an oyun durmaktadır. Böylece çocuğun dikkati, hem çocuk hem psikolog tarafından bilgisayarda somut olarak gözlemlenebilmektedir. Bu oyun mouse tarafından değil, beyin dalgalarıyla kontrol edilir. "Oyun; dikkati geliştirirken, çocuğun birçok alanda gelişimini hızlandırabilmektedir. İzmir Play Attention'ın başarısını bilimsel araştırmalarla kanıtlamıştır. Amacı daha çok odaklanma, daha az kıpırdanma davranışlarını en aza indirmedir. Zayıf odaklanmadan dolayı DEHB 'li çocuklar sınavda zorlanıp akademik olarak başarılı olmayabilirler. Oysa ki konsantrasyon öğrenme için çok önemlidir. Odaklanma eksikliği kişinin bilgiyi yakalama, zihinde tutma becerisini azaltır ve okuldaki uyumu zorlaştırır. İzmir Play Attention düzenli bir şekilde uygulandığında dikkat eksikliği olan ya da hiperaktif çocuklarda değişime sebep vermektedir. İzmir Play Attention, sınıfta yada işyerinde mutlu ve başarılı olabilmek için gerekli becerileri geliştirir. Başarısı bilimsel araştırmalarla kanıtlanmış olan program edu feed back teknolojisiyle geliştirilmiştir. İzmir Play Attention, 1996’dan beri A.B.D.’de 1000’den fazla okulda, on binlerce evde, öğrenme merkezlerinde, hastanelerde ve psikolojik danışmanlık ofislerinde kullanılan hiperaktivite ve dikkat eksikliğini iyileştirici bir program. Sınıfta odaklanamayan, kıpırdanmaktan kendini alamayan, arkadaş edinemeyen veya dikkat eksikliği yaşayan çocuklara yönelik Play Attention, nedir ve nasıl işler ? Acaba, dikkatinizi şimdi görebilseydiniz, nasıl olurdu? Uzmanlar, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu sorunuyla baş etmede NASA’da astronotların uçuş simülasyonları için kullanılan play attention yöntemini öneriyor. Çocuklarda aşırı hareketlilik, dikkatsizlik ve isteklerini erteleyememek, dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğunun en önemli belirtileri olarak sıralanıyor. Uzmanlar, sorunun zaman kaybetmeden kontrol altına alınması gerektiğini belirtiyor. Sorun, uygun eğitimsel yaklaşımlarla ele alınmadığında iş hayatından sosyal ilişkilere kadar tüm yaşamı olumsuz etkileyebilir. n [B]‘İzmir Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’ [/B]nun genellikle 7 yaşından önce başladığını ve kişinin hayatının genelini etkileyebilecek derecede önemli olduğunu belirten Uzman Psikolojik Danışman Cemal KONDU, “Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu olan çocuklar dikkatlerini toplamakta zorlanır. Bazıları davranışlarını düşünmeden gerçekleştirir ve fazla hareketlidir. Bazılarında ise dikkat eksikliği ve düşüncesiz davranışlar olmakla birlikte aşırı hareketlilik yoktur. Aslında her çocuk zaman zaman bu şekilde davranabilir fakat hiperaktif çocuklar hemen her zaman hareketlidir. Kendini kontrol etmek ellerinde değildir. Bu durum akademik başarılarını, sosyal ilişkilerini ve çevreye uyum sağlamalarını olumsuz yönde etkileyebilir” açıklamasını yaptı. [B]‘HAREKETLİ ÇOCUK ZEKİDİR’ DEMEYİN UZMANA BAŞVURUN.,[/B] Ailelerin “Hareketli çocuk zekidir, enerjisi fazla geliyordur, bırakın yapsın, büyüyünce düzelir” gibi yanlış inanışlara sahip olmasının hiper aktif çocuklara yardımı geciktirdiğini vurgulayan Cemal KONDU, şunları söyledi: “Eğer ebeveynler, çocuklarını dikkatli bir şekilde takip eder ve onlardaki aşırı hareketlilik, dikkat eksikliği ve istekleri erteleyememek gibi belirtileri fark ettiklerinde bir uzman görüşü alırlarsa, sorunun çözümü yolunda çok önemli bir adım atmış olurlar. Sorunun fark edilmesinde ailelerin yanı sıra, sınıf öğretmenlerine de büyük rol düşüyor. Sırada bekleyememe, derste dikkatini yeteri kadar sürdürememe ve dürtüsel hareketlerini durduramama gibi davranışları, okul çağına gelen çocuklarda ilk fark edenler genellikle öğretmenleri oluyor.” ‘Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu’nun tedavisinde kullanılan yöntemlerle ilgili bilgi veren Cemal KONDU, “NASA’da astronotların uçuş simülasyonları için geliştirilen ve kullanılan Play Attention yöntemiyle dikkat dağınıklığı ve hiperaktivitesi olan çocuklarda 3-4 aylık bir çalışma sonucunda olumlu değişimler gözlenebiliyor’’ diye konuştu. [B] BEYİN DALGALARIYLA KONTROL[/B] Cemal KONDU, Play Attention uygulanması hakkında şu değerlendirmeyi yaptı: “Bu çalışmada, çocuğun başına takılan bir kask sayesinde beyin dalgaları bilgisayara iletilmekte ve oyunu yönlendirmektedir. Çocuk, dikkatini oyuna verdiği sürece oyun ilerlemekte ve belirlenen hedeflere ulaşılabilmektedir. Çocuğun dikkatinin dağıldığı anlarda oyun durmaktadır. Böylece çocuğun dikkati hem çocuk hem de eğitmen tarafından somut olarak bilgisayar ekranında gözlenebilmektedir. Uygulamanın içinde çeşitli dikkat alanlarına yönelik oyunlar bulunuyor. Bu oyunlar bir mouse ya da joystick ile değil sadece beyin dalgalarıyla kontrol edilebiliyor. Ve dikkati geliştirirken çocuğun hafıza geliştirme, görevleri zamanında yerine getirme, organize olma becerilerine de yardımcı oluyor. Play Attention bu egzersizleri çocuğu onu sıkmadan, yormadan, sevdirerek yaptırıyor.” Play Attention’ın düzenli bir şekilde uygulandığında dikkat eksikliği olan ya da hiperaktif çocuklarda yaşanabilecek değişimleri de aktaran Cemal KONDU, bunları şu şekilde sıraladı: • Daha uzun süre dinleyebilme, • Ev ödevlerini kendisi başlayıp sürdürebilme, • Organize olma becerilerinde gelişme, • Dürtüsellikte ve hareketlilikte azalma, • Başladığı işi bitirebilme, • Kendini kontrol edebilme, • Bellekte gelişme, • Görsel organizasyonda gelişme, • Davranışlardaki gelişmeye bağlı olarak arkadaş ilişkilerinde düzelme, • Kurallara uyma konusunda gelişme. [URL="http://kisiselgelisim.gen.tr/Makaleler/kisisel-gelisim/izmir-hiperaktivite-ve-dikkat-bozuklugu-nasil-ilacsiz-tedavi-edilir-5651.aspx%20/"]İzmir Dikkat Eksikliği Tedavisi[/URL] [URL="http://www.kesfetkendini.com/Blog/dikkat/hiperaktivite-ve-dikkat-bozuklugu-nasil-ilacsiz-tedavi-edilir-21988/"]İzmir Karşıyaka Dikkat Eksikliği Tedavisi[/URL] [B]Saygın Coaching & Consulting ALSANCAK -GENEL MERKEZ İZMİR[/B] Kıbrıs Şehitleri CAD No: 30 EBRU APARTMANI Daire: 11 Alsancak - İzmir Tel: 0232 4225954 Cep:0 535 6673224 [B]Saygın C & C İZMİR Karşıyaka[/B] Adres : 1732 Sokak No: 7 K:1 Karşıyaka / İZMİR TeL : 0(232) 369 50 81 - 0(532) 100 11 65 [B]Saygın C & C Antalya Ofis[/B] Tekelioğlu Cad. No:41 K:3 D:8 Muratpaşa, ANTALYA 0(242) 323 73 15 - +90(505) 445 15 31 İzmir dikkat eksikliği tedavi merkezleri, Dikkat eksikliği tedavi merkezleri İzmir, İzmir dikkat eksikliği tedavisi, dikkat eksikliği tedavisi İzmir, yetişkinlerde dikkat eksikliği tedavisi İzmir, İzmir yetişkinlerde dikkat eksikliği tedavisi, yetişkinlerde dikkat eksikliği tedavisi ne kadar sürer, İzmirde dikkat dağınıklığı, Play Attention İzmir, İzmir Play Attention, İzmir Play Attention cihazı, Play Attention cihazı İzmir , İzmir Play Attention eğitimi, Play Attention eğitimi İzmir, Play Attention fiyatı, İzmir play attention fiyat, play attention fiyat İzmir,İzmir play attention kullananlar, play attention kullananlar İzmir, İzmir play attention nereden alabilirim, play attention nereden alabilirim İzmir Play Attention nedir ile ilgili tüm bilgileri buradan takip edebilirisiniz. [B]Benzer Konular: [LIST] [*][URL="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17148-hiperaktivite-ve-dikkat-eksikligi-sendromu.html"]Hiperaktivite ve Dikkat Eksikliği Sendromu[/URL] [*][URL="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17147-dikkat-eksikligi-hiperaktivite-bozuklugu-idemer.html"]Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu (İDEMER)[/URL] [*][URL="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17133-dikkat-eksikligi-ve-hiperaktif.html"]Dikkat eksikliği ve Hiperaktif[/URL] [*][URL="http://www.yazilisorulari.org/anaokulu-ve-okuloncesi-etkinlikleri/17132-kizlarda-dikkat-eksikligi-ve-hiperaktivite.html"]Kızlarda Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite[/URL] [*][URL="http://www.yazilisorulari.org/egitim-ogretim-ogretmen-rehberlik-faaliyetleri/4254-dikkat-eksikligi-ve-ogrenme-bozukluklari.html"]Dikkat Eksikliği ve Öğrenme Bozuklukları[/URL] [*] [/LIST] [/B] [/COLOR] [/QUOTE]
Adı
İnsan doğrulaması
Peygamber Efendimiz a.s.v.'ın kabri nerededir? (Sadece şehir adını küçük harfler ile giriniz)
Cevap yaz
Forumlar
Eğitim ve Kültür
Genel ve Güncel Haberler
İzmir Dikkat Eksikliği - Hiperaktivite Merkezi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Accept
Daha fazla bilgi edin.…
Üst