8 sonuçtan 1 ile 8 arası

  1. #1
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Nereden Yer
    van
    Mesajlar Mesajlar
    54
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 51 + 800


    bana yardım edin...

    bana yardım edebilirmisin?Yasin-i şerif okutuyorum,okumak isteyen olursa sevinirim...Allah razı olsun şimdiden...

    Benzer Konular
    Said Nursi: Çocuklar bana dua edin
    Said Nursi: Çocuklar bana dua edin Said Nursi: Çocuklar bana dua edin Üstad çocukları görünce arabayı durdurup... Devami...
    Bana duâ edin size icâbet edeyim!
    Bana duâ edin size icâbet edeyim! Bana duâ edin size icâbet edeyim! Ayet-i Kerime meali... Devamı İçin Tıklayınız... Devami...
    Artık dayanamıyorum nolur bana yardım edin
    Artık dayanamıyorum nolur bana yardım edin Onu cok seviyordum oda küçük bi hata yaptım ama beni affetmiyor. Sürekli dua ediyorum durmadan dinlenmeden.Biliyorum olmucak olsa dualarım kabul olmasa Allah ım dua etmeme izin vermez bir şekilde engel olur. Dün akşam te
    bana teşekkür edin yoksa.!!!
    bana teşekkür edin yoksa.!!! hadi hadi son dakikaya girdik yaşaması sizlerin elinde :g::011::011:
    bana dua edin lütfen !!!
    bana dua edin lütfen !!! arkadaşlar çok gafletteyim ne olur bana dua edin halet-ruhiyem bu yüzden hiç ii değil.. günde en az 5 sayfa hergün okurken şimdi onu bile okuyamıyorum çok kötüyüm rica ederim bana dua edin.. :'( :'( :'( uzun zamandır cev
    Yazar : Risale Forum
    Bedenim , senden uzak olsada ALLAHIM Ruhum , Sana olan vuslatı fısıldar.........

  2. #2
    FaKiR çevrimdışı Meşveret Bşk.
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Nereden Yer
    .......................
    Mesajlar Mesajlar
    7.786
    Blog Blog Girişleri
    4
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 1622 + 126040


    Cevap: bana yardım edin...

    Ben iki tane okurum...
    Yazar : Risale Forum

  3. #3
    memluk çevrimdışı Hatim Sorumlusu
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Nereden Yer
    biryerde sabit kalmıyorumki her yerden
    Mesajlar Mesajlar
    6.192
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 1449 + 115882


    Cevap: bana yardım edin...

    3 tanede ben okurum allah sıkıntılarınızdan kurtarsın
    Yazar : Risale Forum
    İnsanın Cenab-ı Haktan hiçbir hakkı talep etmeye hakkı yoktur.
    Bilâkis dâima şükretmeye medyundur. Çünkü, mülk Onundur, insan Onun memluküdür.
    Eğer Mâlik-i Mülke memlûk isen, Onun mülkü senindir, gör.

    Bizi düşmanın attığı taş değil
    Dostun attığı gül yaralar


  4. #4
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Apr 2009
    Mesajlar Mesajlar
    2.183
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 555 + 42526


    Cevap: bana yardım edin...

    slm kardeşim 1o tanede ben okurum ALLAH sıkıntılarınızı gidersin inşl.
    Yazar : Risale Forum

  5. #5
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Nereden Yer
    van
    Mesajlar Mesajlar
    54
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 51 + 800


    Cevap: bana yardım edin...

    yaa çok tşk ederim,Allah razı olsun,mecbur kalmasaydım,böyle bir istekte bulunmazdım,hakkınızı helal edin...
    Yazar : Risale Forum
    Bedenim , senden uzak olsada ALLAHIM Ruhum , Sana olan vuslatı fısıldar.........

  6. #6
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Sep 2008
    Nereden Yer
    HüZün SaRaYı!
    Mesajlar Mesajlar
    2.824
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 939 + 78204


    Cevap: bana yardım edin...

    2 tanede ben okurum inş..
    Yazar : Risale Forum
    İmbikten AşK sızarken...
    ...Lehçem LâL-ü Ebkem...

    http://img695.imageshack.us/img695/3348/lallllll.gif

  7. #7
    FaKiR çevrimdışı Meşveret Bşk.
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Apr 2007
    Nereden Yer
    .......................
    Mesajlar Mesajlar
    7.786
    Blog Blog Girişleri
    4
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 1622 + 126040


    Cevap: bana yardım edin...

    Alıntı maidenur Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri Görebilmek için Üye olmanız Gerekmektedir.Üye olmak için Tıklayınız.]
    yaa çok tşk ederim,Allah razı olsun,mecbur kalmasaydım,böyle bir istekte bulunmazdım,hakkınızı helal edin...
    Olurmu kardes, musluman kardesinin derdiyle dertlenendir, tabiki soyleyeceksiniz.
    bizimle paylasip vesile kildiginiz için Allah sizdende razi olsun.
    Yazar : Risale Forum

  8. #8
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Nereden Yer
    Güzel Memleketimin bir köşesi
    Mesajlar Mesajlar
    131
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 70 + 2282


    Cevap: bana yardım edin...

    1 tanede ben okurum inş.Allah niyetinizi kabul etsin.
    Yazar : Risale Forum

Facebook Yorumları

Facebook Giriş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Sosyal İmleme

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222