Sayfa 1/2 12 SonSon
19 sonuçtan 1 ile 10 arası

  1. #1
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Mesajlar Mesajlar
    1.927
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 160 + 1670

    teravih namazından esintiler:)

    4 kişiyiz teravih yollarına düşen en küçüğü ben sallana sallana dilde yarım yamalak ilahi karışık karışık gidiveriyoruz akşamları..hep geç gidiyorus yer zor buluyoruz acaba neden neden olacak sayın cemaat ehilleri tv başında olunca dalıp kaçırıyorlar ya ya... neyse camiye vardık bi baktık gene dolu adetimdir ileriye gitmem hemen oracığa otururum . bi baktım önüme 2 cadı. oturmak isteyenlere yok yokyok diye bağırıyorlar dimi nasıl namaz kılacaklar 7 yaşındalar. girdim yanlarına şöle bi baktılar büyükmü geldim ne ses etmediler.eee onlarında hakkı. ellerinde tesbihler bide koyu muhabbet Allahım ya. yanlarında ki kadın ne çekiyonus dedi bilir gibi ses etmediler . bi ara hanfendinin eşarbı bozuldu yanındakide yardım ediyor bi türlü bağlayamdı ben bağlayım dedim sesizce küçük ellerden aldım eşarbı bonesini taktım bağladım eşarbı. anah bana sertce teşekkür ederim demesinmi töbe töbe bıcırığa bak dedim. neyse başladık namaza bana bakıyorlar ben ne yaparsam onu yapıyorlar yav dikkatimi dağıyorlar bide herşeyden sonra aminnnnnnnnn diye bağırmalları yokmu Allahım dedim inşallah gülüp mülüp namazım gitmez dedim. arada gülüşüyorlar Allah Allah...... uyarmadım da öle öle alışacaklar. bi dikkatimi celbetti hanfendiler yorulmuş olacaklarkide oturup kılıyorlar enee dedimm ay ben mi üffffffff öldüm bi sıcak sıkışık bi yandan nümdeki teyze bi yandan yavf nerdeyse top olup kıldım namazı , neyse bitti namaz tesbih esnasında anne biz gidiyorus diyip attılar tesbihleri gittiler sıcaktan patladırmı neee bitirdik namazı çıktık bizim cemaat toplandı tem o sıra bizimkilerden biri demesinmi gördünüzmü bebeleri onlar bile oturarak kıldı ben kılamadım namazı hehe attım kahkaha ;D ;D

    Benzer Konular
    Son Teravih Bu Gece! İşte 3 Temmuz Teravih Vakitleri- Ankara İstanbul İzmir ve Tüm İl
    Son Teravih Bu Gece! İşte 3 Temmuz Teravih Vakitleri- Ankara İstanbul İzmir ve Tüm İl Son Teravih Bu Gece! İşte 3 Temmuz Teravih Vakitleri- Ankara İstanbul İzmir ve Tüm İllerin Teravih Vakitleri! Türkiye ve tüm İslam Alemi 3 Temmuz''da kılınacak Teravih Namazı il
    5 Haziran 2016 İl İl Teravih Vakitleri- İlk Teravih için Ankara-İstanbul-İzmir ve diğ
    5 Haziran 2016 İl İl Teravih Vakitleri- İlk Teravih için Ankara-İstanbul-İzmir ve diğ 5 Haziran 2016 İl İl Teravih Vakitleri- İlk Teravih için Ankara-İstanbul-İzmir ve diğer illerin Teravih Vakitleri Türkiye ve tüm İslam Alemi 5 Haziran'da kılınacak Teravih Namaz
    Bediüzzaman?da İbni Arabi?den huzmeler, esintiler!
    Bediüzzaman?da İbni Arabi?den huzmeler, esintiler! Bediüzzaman?da İbni Arabi?den huzmeler, esintiler! Devami...
    Teravih namazından etkilenip İslam dinini seçtiler
    Teravih namazından etkilenip İslam dinini seçtiler Teravih namazından etkilenip İslam dinini seçtiler Antalya'nın Manavgat ilçesinde yaşayan Rus uyruklu Yulia Yalçın ile Moldova uyruklu Natalia Bondorciuk, teravih namazından etk
    Teravih Namazından Etkilenip İslam'ı Seçtiler
    Teravih Namazından Etkilenip İslam'ı Seçtiler Manavgat?ta yaşayan Rus uyruklu Yulia Yalçın ile Moldova uyruklu Natalia Bondorciuk, İslam dinini seçti. Hristiyan olan Rus uyruklu Yulia Yalçın ile Moldova uyruklu Natalia Bondorciuk, Manavgat Müftülüğünde düzenlenen i
    Yazar : Risale Forum
    Rabbim;
    Utanırım....
    Perdem Olda....Halime Sadece Sen Bak...
    Beni Yalnız Başkalarina Değil....
    bana Bile Gösterme Sır Bırak...

  2. #2
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Nereden Yer
    Zaman ve mekânın ötesinde, Allâh�ın ilminde�
    Mesajlar Mesajlar
    4.761
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 575 + 31822

    teravih namazından esintiler:)

    ;D tobee tobeee kankim alemsin he birde ben baslarsam farya sayfalar yetmez ;D
    Yazar : Risale Forum
    Varsin ! var kalacaksin!


  3. #3
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Mesajlar Mesajlar
    1.927
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 160 + 1670

    teravih namazından esintiler:)

    ;D yavf daha yazmadığım yerleri var kankim ehehe sende yaz kankim;D
    Yazar : Risale Forum
    Rabbim;
    Utanırım....
    Perdem Olda....Halime Sadece Sen Bak...
    Beni Yalnız Başkalarina Değil....
    bana Bile Gösterme Sır Bırak...

  4. #4
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Nereden Yer
    Zaman ve mekânın ötesinde, Allâh�ın ilminde�
    Mesajlar Mesajlar
    4.761
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 575 + 31822

    teravih namazından esintiler:)

    tamam tamam msnden yogun istek aldim illaki yaz die ;D

    simdi ben daha bebeyim babamin pesine takildim aksam o beni gormuyo tabe yada gordu gormemezlikten geldi

    indik merdivenleri 150 merdiveni indik carsidaki ulu camiye vardik

    babam girdi iceri ben biraz kapida bekledim sonra ben diger kapidan daldim anah icerisi hatun kayniyo neyse kivrildim bi koseye

    ezan okundu kalktik ayagi ilk rekatta secdeye vardik kiiiiii basimda bi agirlik dedim kesin tavan coktu kimildamadim hic sonra o agirlik gitti basimdan bende kalktim ister

    istemez baktim nolaki sanirim ondeki teyze nin etegine basim girmis ve oda full tepemde ;D ama canim cok yandi teyzemde hic oralikli degil bi kizdim durup bakmadi die kalkti devam etti

    namaza sonra namaz bitimi yavrum acidimi, dedim acidi aglamakli gozlerle baktim tabe ;D cikista dondurma aldiydi bana belesya bi tatli geldiydiki yiye yiye bitiremedimdi :angel:

    sonra hocaya yakalandim mahallemizde oturuyordu adi kemal somuncu 5 yil once rahmetli oldu 42 yasinda idi vefat ettiginde dondurma yememe kizmisti niyemi bademciklerim hemencik

    siserdi gece yarisi hep o gotururdu hastaneye arabasi ile bi daha gormuyum demisti hala aklimda yaw nur isinde yatar insallah
    Yazar : Risale Forum
    Varsin ! var kalacaksin!


  5. #5
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Mesajlar Mesajlar
    1.927
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 160 + 1670

    teravih namazından esintiler:)

    abuu kankimm geçmiş ola ;D ;D yavf gülmeden edemiyorumm ;D ;D ;D
    Yazar : Risale Forum
    Rabbim;
    Utanırım....
    Perdem Olda....Halime Sadece Sen Bak...
    Beni Yalnız Başkalarina Değil....
    bana Bile Gösterme Sır Bırak...

  6. #6
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Nereden Yer
    Zaman ve mekânın ötesinde, Allâh�ın ilminde�
    Mesajlar Mesajlar
    4.761
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 575 + 31822

    teravih namazından esintiler:)

    yaw kankim ben yazarken yine koptum ama hoca aklima geldi huzun coktu :-[
    Yazar : Risale Forum
    Varsin ! var kalacaksin!


  7. #7
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Mesajlar Mesajlar
    1.927
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 160 + 1670

    teravih namazından esintiler:)

    nedir hocaların senden çektiği hehee ;D ;D

    ŞAKA Bİ yana Allah rahmet eylesin amin amin
    Yazar : Risale Forum
    Rabbim;
    Utanırım....
    Perdem Olda....Halime Sadece Sen Bak...
    Beni Yalnız Başkalarina Değil....
    bana Bile Gösterme Sır Bırak...

  8. #8
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Nereden Yer
    Zaman ve mekânın ötesinde, Allâh�ın ilminde�
    Mesajlar Mesajlar
    4.761
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 575 + 31822

    teravih namazından esintiler:)

    ole deme kankim ole deme bende ondan cektimdi ;D

    insallah rabbimin rahmetine erenlerden olur ama bi ses vardi hocamda ismail cosar yaninda hic kalir diiiii
    Yazar : Risale Forum
    Varsin ! var kalacaksin!


  9. #9
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    Jun 2006
    Mesajlar Mesajlar
    1.927
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 160 + 1670

    teravih namazından esintiler:)

    maşallah kankim Allah rahmet eylesin
    Yazar : Risale Forum
    Rabbim;
    Utanırım....
    Perdem Olda....Halime Sadece Sen Bak...
    Beni Yalnız Başkalarina Değil....
    bana Bile Gösterme Sır Bırak...

  10. #10
    Üyelik Tarihi Üyelik tarihi
    May 2007
    Nereden Yer
    ÜsKüDaR
    Mesajlar Mesajlar
    2.183
    Tecrube  Tecrübe Puanı: 241 + 9040

    teravih namazından esintiler:)

    TERAVİH NAMAZINDAN ESİNTİLER DEYİNCE AKLIMA ÇARŞAF GİBİ SECCADE SERN TEYZELERİN YER MÜNAKAŞALARI GELİYOR
    Yazar : Risale Forum
    "Düşmanlarım bana ne yapabilir ki?

    Ben cennetimi yüreğimde taşıyorum, nereye gitsem o benimle gelir.

    Hapsedilmem halvet, sürgün edilmem hicret, öldürülmem şehadettir.

    Değil mi ki göğsümde Allah'ın Kitabı ve Rasulü'nün sünneti vardır!."

Sayfa 1/2 12 SonSon

Facebook Yorumları

Facebook Giriş

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Sosyal İmleme

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •