Sunduğu ‘Uzaktan Hizmetler’le çağrı merkezi kavramını değiştiren Tempo, yenilikçi yaklaşımlarıyla fark yaratmaya devam ediyor. İhtiyaca uygun ürettiği çözümlerle finanstan, telekomünikasyona, sağlıktan e-ticarete çok çeşitli sektörlerde hizmet veren Tempo Çağrı Merkezi’nin Genel Müdürü Cemal Akar, günümüzde hızla büyüyen ve gelişen e-ticaret’in çağrı merkezi hizmetlerine olan ihtiyacına dikkat çekiyor. Normal 0 21 false false false TR X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Sunduğu ‘Uzaktan Hizmetler’le çağrı merkezi kavramını değiştiren Tempo, yenilikçi yaklaşımlarıyla fark yaratmaya devam ediyor. İhtiyaca uygun ürettiği çözümlerle finanstan, telekomünikasyona, sağlıktan e-ticarete çok çeşitli sektörlerde hizmet veren Tempo Çağrı Merkezi’nin Genel Müdürü Cemal Akar, günümüzde hızla büyüyen ve gelişen e-ticaret’in çağrı merkezi hizmetlerine olan ihtiyacına dikkat çekiyor. /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normal Tablo"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}Müşterilerine; tele satış, müşteri hizmetleri, back office, inbound, outbound gibi geniş bir yelpazede hizmet veren Tempo Çağrı Merkezi, her geçen gün bu hizmetlere ihtiyaç duyan sektörlerin artığını belirtiyor. Ülkemizde en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelen e- ticaret de bunlardan biri.»»

[Linkleri Görebilmek için Üye olmanız Gerekmektedir.Üye olmak için Tıklayınız.]